Faculty Profile

صدرا احمدی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/01/07

صدرا احمدی

فضای مجازی / پژوهشکده فضای مجازی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید با رویکرد تقسیم بندی مشتریان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی؛ مطالعه موردی: بانک آینده
    محمدعلی اسفندیاری 1403
  2. بررسی و تحلیل ساختار همکاری های پژوهشی کاربرد هوش مصنوعی در زنجیره تامین پایدار
    آیسان عطائی 1402
  3. تحلیل و اولویت بندی ویژگی­ های تلفن همراه بازسازی شده در جهت نگرش مصرف­ کننده با استفاده از رسانه­ اجتماعی
    حمید قایمی زال 1402
  4. بررسی عوامل تاثیر گذار بر ارزیابی نگرش مصرف کنندگان نسبت به لپ تاپ های بازسازی شده
    فاطمه برخی 1401
  5. بررسی تاثیر دادههای توییتر بر پیشبینی سیستم خدمات محصول: مطالعه موردی گارانتی لپ تاپ
    زهرا ساعدی 1401
  6. یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای بهینه سازی مدیریت ضایعات رایانه قابل حمل: تحلیل داده توئیتر
    سولماز حسینی وجدان 1401
  7. کاوش نگرش مصرف کنندگان نسبت به توسعه پایدار تلفن همراه با در نظر گرفتن فرهنگ آنها: یک مسئله آنالیز شبکه های اجتماعی
    محمدامین درزی 1401
  8. بهبود قابلیت های تاب آوری زنجیره تامین با استفاده از رسانه های اجتماعی
    زینب برمور 1400
  9. پیش بینی تقاضا در زنجیره ی تامین معکوس با استفاده از اطلاعات شبکه های اجتماعی
    مهدی اشرف زاده برنج آباد 1400
  10. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت کاربران در پلتفرم های MOOC جهت بهبود کیفیت، با رویکرد همزمان تحلیل شبکه و تحلیل DEMATEL
    زهرا نورمحمدزاده 1400
  11. روش داده محور جهت حل مسئله‌ی تخصیص انبارها در خرده‌فروشی آنلاین (مطالعه موردی دیجی کالا)
    رضا یوسف پورسادات محله 1400
  12. دلایل تاثیرگذار بر رفتار مشتریان در خرید گوشی های تلفن همراه بازسازی شده، با رویکرد تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی
    حسنا غراب 1400
  13. ارائه رویکرد فازی جدید برای مدیریت فعالیت‌های مربوط به حاکمیت داده‌ها و سنجش سطح استقرار حاکمیت داده‌ها در سازمان IT محور
    محمدمهدی توانا 1400
  14. پیش بینی هوشمند ریزش مشتری در سازمان
    سیدمحمدسینا میرعبدالباقی 1399
  15. ارائه مدلی به منظور سنجش بلوغ فناوری بلاک چین در زنجیره تامین پایدار
    ماندانا ایران نژاد 1398
  16. تصمیم گیری بهینه در زنجیره تامین معکوس بر اساس تحلیل نظرات کاربران در رسانه های اجتماعی
    محمدحسین شهیدزاده 1398
  17. روش ترکیببی انتخاب ویژگی برای سیستم های پیشنهاددهنده براساس الگوریتم های تعاملی
    امیر مختاری زاده 1398
  18. تاثیر قابل اعتماد بودن و تعامل فرااجتماعی بلاگرها بر قصد خرید مصرف کنندگان در تبلیغات رسانه های اجتماعی
    فاطمه روستا آزاد 1398
  19. تحلیل عوامل موثر بر حاکمیت داده در زنجیره تامین با رویکرد نقشه شناختی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی
    مینا درتاج 1398
  20. بهبود روش های رتبه بندی مجدد تصویر از طریق ترکیب معنا با ویژگی های تصویر پرسش
    فاطمه کوچکی میبدی 1398
  21. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از رویکرد نگاشت ادراکی فازی و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با تاکید بر بعد سازمانی و مشتری
    کسری شریفی 1398
  22. قطعه بندی فعالیت های انسان با استفاده از روش های یادگیری عمیق
    سارا رحیمی 1397