استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/01/07
صدرا احمدی
فضای مجازی / پژوهشکده فضای مجازی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید با رویکرد تقسیم بندی مشتریان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی؛ مطالعه موردی: بانک آینده
محمدعلی اسفندیاری 1403 -
بررسی و تحلیل ساختار همکاری های پژوهشی کاربرد هوش مصنوعی در زنجیره تامین پایدار
آیسان عطائی 1402 -
تحلیل و اولویت بندی ویژگی های تلفن همراه بازسازی شده در جهت نگرش مصرف کننده با استفاده از رسانه اجتماعی
حمید قایمی زال 1402 -
بررسی عوامل تاثیر گذار بر ارزیابی نگرش مصرف کنندگان نسبت به لپ تاپ های بازسازی شده
فاطمه برخی 1401 -
بررسی تاثیر دادههای توییتر بر پیشبینی سیستم خدمات محصول: مطالعه موردی گارانتی لپ تاپ
زهرا ساعدی 1401 -
یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای بهینه سازی مدیریت ضایعات رایانه قابل حمل: تحلیل داده توئیتر
سولماز حسینی وجدان 1401 -
کاوش نگرش مصرف کنندگان نسبت به توسعه پایدار تلفن همراه با در نظر گرفتن فرهنگ آنها: یک مسئله آنالیز شبکه های اجتماعی
محمدامین درزی 1401 -
بهبود قابلیت های تاب آوری زنجیره تامین با استفاده از رسانه های اجتماعی
زینب برمور 1400 -
پیش بینی تقاضا در زنجیره ی تامین معکوس با استفاده از اطلاعات شبکه های اجتماعی
مهدی اشرف زاده برنج آباد 1400 -
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت کاربران در پلتفرم های MOOC جهت بهبود کیفیت، با رویکرد همزمان تحلیل شبکه و تحلیل DEMATEL
زهرا نورمحمدزاده 1400 -
روش داده محور جهت حل مسئلهی تخصیص انبارها در خردهفروشی آنلاین (مطالعه موردی دیجی کالا)
رضا یوسف پورسادات محله 1400 -
دلایل تاثیرگذار بر رفتار مشتریان در خرید گوشی های تلفن همراه بازسازی شده، با رویکرد تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی
حسنا غراب 1400 -
ارائه رویکرد فازی جدید برای مدیریت فعالیتهای مربوط به حاکمیت دادهها و سنجش سطح استقرار حاکمیت دادهها در سازمان IT محور
محمدمهدی توانا 1400 -
پیش بینی هوشمند ریزش مشتری در سازمان
سیدمحمدسینا میرعبدالباقی 1399 -
ارائه مدلی به منظور سنجش بلوغ فناوری بلاک چین در زنجیره تامین پایدار
ماندانا ایران نژاد 1398 -
تصمیم گیری بهینه در زنجیره تامین معکوس بر اساس تحلیل نظرات کاربران در رسانه های اجتماعی
محمدحسین شهیدزاده 1398 -
روش ترکیببی انتخاب ویژگی برای سیستم های پیشنهاددهنده براساس الگوریتم های تعاملی
امیر مختاری زاده 1398 -
تاثیر قابل اعتماد بودن و تعامل فرااجتماعی بلاگرها بر قصد خرید مصرف کنندگان در تبلیغات رسانه های اجتماعی
فاطمه روستا آزاد 1398 -
تحلیل عوامل موثر بر حاکمیت داده در زنجیره تامین با رویکرد نقشه شناختی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی
مینا درتاج 1398 -
بهبود روش های رتبه بندی مجدد تصویر از طریق ترکیب معنا با ویژگی های تصویر پرسش
فاطمه کوچکی میبدی 1398 -
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از رویکرد نگاشت ادراکی فازی و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با تاکید بر بعد سازمانی و مشتری
کسری شریفی 1398 -
قطعه بندی فعالیت های انسان با استفاده از روش های یادگیری عمیق
سارا رحیمی 1397